
Ciprian Banica: “Capcanele marketingului în era recompenselor imediate”
Ciprian Banica: “Capcanele marketingului în era recompenselor imediate”
Ciprian Banica: “Capcanele marketingului în era recompenselor imediate”
Corina Chiorean: “În oraşele mici se dezvoltă un fel de patriotism local vis-a-vis de branduri. Producătorii locali depăşesc brandurile consacrate”
Ciprian Banica: “Noua paradigmă pe care HR-ul trebuie să o integreze în strategiile sale”
Corina Chiorean: “The Romanian market could gain some speed and advantages by embarking on the digital transformation journey as soon as possible”
Ciprian Banica: „Piata locala de publicitate este din ce in ce mai fragmentata”
Toni Bunaiasu: “Eu cu cine votez?: decizie strategică în marketing”
Corina Chiorean: “Retailul se transforma tot mai mult in loc de testare, experimentare si interactiune cu produse noi”
Cum ai spune ca a evoluat creativitatea pe piata de comunicare din Romania in ultimii ani? Piata de comunicare de la noi a ajuns de
2017 a inseamnat pentru g7 afaceri de aproximativ 8 milioane de euro si proiecte din ce in ce mai diferite fata de anii anteriori, pornind